Kursen börjar inte förrän i april (någon vecka kvar alltså) så vi kanske ska ge registreringen lite tid att vakna…
Men jag ska kolla med våra kursadministratörer som har bättre koll än jag på detta med registrering i studentportalen.
Och det är lugnt (registreringen har mest betydelse för högskolan än för er som student) det brukar ge sig.
Jag har en fråga: jag kunde inte bocka i och registrera mig på studentportalen. Det står att:
· Webbregistrering är inte tillåten.
· Registrering är inte tillåten.
kanske är det för att registreringen inte är öppen än?
Bra att Du använder forumet. Det är det bästa sättet att kommunicera med mig. Era frågor och mina svår kommer då alla till godo.
Till kursstart (typ 4 april) kommer jag ha sett över inlämningsuppgifterna och datorlabben och jag kommer uppdatera med aktuell information. Just nu håller jag på avsluta en stor campuskurs och har inte riktigt tid att göra det jobbet förrän om en vecka ungefär.
Tills dess är ni välkomna tjyvstarta genom att arbeta med kapitel 12 i Adams om partiell integrering, enligt läsanvisningarna i vekka 1.
Fick just tillgång till sidan såg att mycket information är från 2013 - 2015. Gäller samma saker även detta år (datorlabben, övningsuppgifter osv) eller kommer vi få ny information när kursen börjar?